Tinggalkan jejak korang disini ya ^_^

Saturday, July 13, 2013

Si comel pandai mengurut :)

Assalamualaikum w.b.t

Entri kali ni, iman nk kongsi dengan korang semua sal video mengurut  ni, memang asyik sungguh bila Iman tengok! hahaha (ko ni biar betol iman) betol lerr..
Iman nak korang pun tengok, mesti tengok tau! jom turun bawah (haish! iman ni asyik suruh turun bawah je) jom laaa, nak tengok ke tidak..hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng3..bukak mata luas2 semuaa..

ni la diaaa....tengok jangan tak tengok,hehe



si comel tukang urut,,
Kucing ni pun pandai sayangkan tuan dia, :)
Sebab apa,,,semestinya sebab tuan dia sayang & layan kucing ni dengan baik kan ^_^
Jadi kucing ni pun nak jugak tunjukkan kasih sayang dia dekat tuan dia tu :)
So, berbuat baiklah sesama makhluk di muka Bumi Allah S.W.T ini.
Biar pun hanya dengan binatang, kerana mereka juga ada perasaan, dan mereka juga sentiasa berzikir kepada Allah S.W.T

Barangsiapa yang mengasihani, dia juga akan dikasihani ^_^


Salam Ramadhan Karemm :)





8 comments:

  1. Replies
    1. a'ah...Iman minat sgt dgn kucing ^_^

      Delete
  2. hahaha..klakar kucing yg pakai towel tu.naseb kiut :)

    ReplyDelete
  3. alololo..comelnya..mcm kucing kt rumah ni suka sangat sayang muka cik baby kak zara..kadang2 saja2 pun dia buat mcmtu..=D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...